Lokalizacja XFce4

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 2 Sty 2004, 10:42:14 CET

Użytkownik Marcin Doliński napisał:
> To jak dokonałeś zmian, zrób diffy z orginałami.
Zmiany robilem tak jak napisalem: bezposrednio w config.h i Makefile.
Pliki te sa generowane przez configure, zatem trzeba poprawic pliki ac i
am, a tego nie potrafie zrobic, gdyz sie na tym nie znam. Moge podeslac
informacje jak ma wygladac plik config.h i Makefile po wygenerowaniu go
przez configure, ale diff to raczej nie bedzie. Diffy moge podeslac ze
zrodel programow.

 > Puść tutaj i ktoś kto
> się zna może ocenić czy nada się na łatke, ewentualnie poprawić.
Jesli znajdzie sie chetny, bo roboty troche bedzie.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+