[jajko 2.4.2[1,3] z ac] blad/zmiana w obsludze quoty@xfs

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 2 Sty 2004, 11:49:09 CET

On Fri, Jan 02, 2004 at 11:41:16AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A reczne przemontowanie (-oremount,rw) dziala ?
[root w sv1 uroot]# mount |grep hda1
/dev/hda1 on / type xfs (rw,usrquota)
[root w sv1 uroot]# mount / -o remount
mount: / not mounted already, or bad option
[root w sv1 uroot]# mount /dev/hda1 / -o remount
[root w sv1 uroot]# mount /dev/hda1 / -o remount,usrquota
mount: you must specify the filesystem type
[root w sv1 uroot]# mount /dev/hda1 / -o remount,usrquota -t xfs
mount: / not mounted already, or bad option
[root w sv1 uroot]# mount /dev/hda1 / -o remount,usrquota -t xfs -f
[root w sv1 uroot]#

:>
bruzdzi parametr usrquota, ktorego niby nie chce rozpoznawac przy
starcie. Tylko ze... to na ra i 2.4.19/20 dzialalo.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.