Lokalizacja XFce4

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pią, 2 Sty 2004, 16:55:46 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Friday 02 of
January 2004 10:55, Daniel Mróz typed:

> Nie mam tutaj zrodel, wiec nie moge sprawdzic. Co to byly za moduly? Nie
> tlumaczylem wszystkich pluginow. Tam gdzie tlumaczenie juz bylo i bylo
> poprawne, zostawialem w spokoju. Nie nazywasz sie Pawel Pastula, wiec
> twojego tlumaczenia napewno nie poprawialem, ale pamietam, ze bylo kilka
> tlumaczen innej osoby (nie pamietam niestety nazwiska), ktore byly w
> 100% poprawne. Tych nie ruszalem.

Napewno były to pluginy, które mam zainstalowane...
troll w tintia:~/rpm$ rpm -qa | grep '^xfce4.\+plugin'
xfce4-diskperf-plugin-1.4-1
xfce4-netload-plugin-0.2.2-1
xfce4-clipman-plugin-0.3.1-1
xfce4-systemload-plugin-0.3.4-1