make tests w glibc

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Pią, 2 Sty 2004, 16:57:13 CET

Hi,
Jakub Bogusz(Friday 02 of January 2004 16:41):
> Przechodzą wszystkie testy oprócz linuxthreads/tst-attr1 .
> Dopisałem printfa, żeby było widać porównywane wartości - i:
Na:
[djurban w djurban][16:54:30](~)$ q gcc glibc glibc-kernel-headers binutils
gcc-3.3.2-0.1
glibc-2.3.2-7
glibc-kernel-headers-2.6.0.3-1
binutils-2.14.90.0.7-2
[djurban w djurban][16:54:38](~)$
Wlasnie instaluje zbudowane przed chwila glibc z head, nie stwiedzono
problemow w buildzie, a powinien sie wywalic jak testy nie przechodza nie
(ztcp jak mi kiedys w nptl nie przechodzily to sie wywalal), wiec chyba testy
przeszly.
Teraz buduje jeszcze raz glibca (tamten build byl z min_kernel 2.4.20 jako
backup, a teraz buduje z min_kernel 2.6.0).
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org