glibc-kernel-headers: div64.h (REMOVED)

Pią, 2 Sty 2004, 21:08:26 CET

Michal Moskal wrote:

> Jak by to był svn, to by się jeden mail generował. CVS po prostu nie
> łapie koncepcji, że jeden commit może obejmować kilka katalogów.

To juz wcialem.

Teraz sie zastanawiam nad sensem tworzenia glibc-kernel-headers dla
architektur, na ktorych nie mozemy nawet sprawdzic budowania
(arm, arm26, cris, h8300, mips, parisc, s390, sh, v850).

A moze przesadzilem i na ktoras z powyzszych ktos z czytelnikow potruje PLD?
(o m68k slyszalem)

  phone (48)(58) 347 14 61