glibc-kernel-headers: div64.h (REMOVED)

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Sob, 3 Sty 2004, 01:33:26 CET

On Fri, Jan 02, 2004 at 09:16:56PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ale czy zamierzacie na tym stawiac Linuksa w rozsadnej przyszlosci (tzn.
> przed wypuszczeniem jadra 2.8.0 ...) ?
na moim pariscu stoi linux - debian. caly czas. tyle ze to ma bodajze
80mhz, wiec tworzenie pld na to ma nikly sens. A na robienie tego jako
hobby jakos malo mam ostatnio czasu ;). Oczywiscie jakby ktos inny sie
znalazl z pariscem troszke szybszym to moje moze posluzyc jako maszynka
testowa...
W wolnych chwilach jak sie nudze i jestem na uczelni proboje postawic w
tym wogole naszego rpm-a, ale ciezko idzie...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.