glibc, profiling i fp

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 3 Sty 2004, 10:04:09 CET

On Fri, Jan 02, 2004 at 21:36:43 +0100, Piotr Szymanski wrote:

> 1. Wywalic wklepane tam na twardo -fp, ale to bezsensu, bo innych
> optymalizacji tam jest wiecej nie tylko -fp, wiec chyba sa wytestowane,
> zreszta nie wiadomo czy bedzie dzialac.

-fomit-frame-pointer to nie jest optymalizacja, podobnie jak -fno-rtti -
-fno-exceptions. To są opcje, które zazwyczaj skutkują lepszą
wydajnością, ale należy przetestować wcześniej, czy działa/buduje się.
Ja bym w tym nic nie kręcił, dlatego bconda dodawałem domyślnie
niezmieniającego zachowania, choć bez poprawki qboosha na parsowanie
speca i tak to szło z omit. W tym przypadku to była lipa nie wydajność,
bo LT szło z -O99, a patch no_opt_override też jest wykomentowany.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/