Lokalizacja XFce4

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Sob, 3 Sty 2004, 11:13:11 CET

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Saturday 03 of
January 2004 10:58, Daniel Mróz typed:

> netload nie tlumaczylem, ani nie poprawialem. W systemload tlumaczenia
> nie bylo, wiec zrobilem. OK, w takim razie tlumaczenia do systemload nie
> bede wysylal (po co dublowac).

Wyślij, bo może maintainer zgubił moje tłumaczenie, skoro go nie włączył do
pakietu. Mogę Ci jeszcze wysłać swoje, cobyś skonfrontował ze sobą oba.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery