Obrazy ISO PLD 2.0

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Nie, 4 Sty 2004, 03:19:21 CET

On Sun, Jan 04, 2004 at 01:39:03AM +0100, Tomasz Wittner wrote:
> A katalog sparc64 jest pusty ;-). Bądź uczciwy i w przyszłości od razu
ukhm.. to sparc64 to tak wogole rm -rf
pld na razie tego nie wspiera i nie bedzie wspierac, przynajmniej dopoki
ktos nie pokusi sie o portowanie (bedzie stosunkowo prosto, bo mamy juz
port na amd64 - a problemy sa identyczne ;), plus nie znajdzie sie
maszynka na builder...

a co do iso na sparc/ppc/alpha - jaka bedzie polityka? bedziemy cos
robic takiego, czy raczej nie?
na sparca bedzie wyjatkowo trudno, bo patch na cdrecord pozwalaajcy
tworzyc bootowalne plytki z silo nie naklada sie od kilku wersji, a
zmian w tym bylo.. stosunkowo duzo. Pozatym nie podejmuje sie robic
instalatora.. co najwyzej mogze sprobowac u mnie na kolku linuksa zrobic
jakis rescue-cd na sparce... gdyby dalo rade zintegrowac to z iso...
Chociaz i tak nie wiem jak by bylo z bootowaniem tego z cd.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.