Obrazy ISO PLD 2.0

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Nie, 4 Sty 2004, 11:43:11 CET

Quoting undefine w aramin.net:

> na sparca bedzie wyjatkowo trudno, bo patch na cdrecord pozwalaajcy
> tworzyc bootowalne plytki z silo nie naklada sie od kilku wersji, a
> zmian w tym bylo.. stosunkowo duzo. Pozatym nie podejmuje sie robic
> instalatora.. co najwyzej mogze sprobowac u mnie na kolku linuksa zrobic
> jakis rescue-cd na sparce... gdyby dalo rade zintegrowac to z iso...
> Chociaz i tak nie wiem jak by bylo z bootowaniem tego z cd.

może to pomoże:

`mksunbootcd' combines filesystem partitions for Sun Microsystems,
Inc. computers into an image suitable for writing to a compact disc,
that will allow the disc to be booted on the sun3, sun3x, sun4, sun4c,
sun4m and sun4u platforms.

i potem nagrywać standardowym cdrecordem ? jeżeli będziesz miał
rescuecd, to do instalatora dość prosto. na ppc też raczej będzie
rescuecd z częścią instalacyjną.

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,