Zepsułem RPMa....

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 4 Sty 2004, 16:10:40 CET

On Sun, Jan 04, 2004 at 02:46:27AM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Tylko po co poldka uruchamiać, skoro do tej pory te zależności załatwiał
> automat?
> Akurat libGL zostało rozwiązane globalnie w 4.3.*.

No to przywróciłem generowanie zależności od pakietów (ale
zaimplemntowane w samym RPMie, a nie przez skrypt) oraz makro
_noautoreqdep.

Zaraz zabieram się za pozostałe _noauto*

> Myślałem raczej o wstawieniu przepuszczania wygenerowanych zależności
> przez zewnętrzny (albo częściowo wewnętrzny, częściowo zewnętrzny -
> niektóre rzeczy łatwiej załatwić skryptem niż w C) filtr między ich
> generowaniem a zapisaniem do pakietu.

To by trzeba razem z kolorami przepuszczać przez wrappera... może być
ciężko, a skrypt będzie musiał być bardziej skomplikowany niż
dotychczas.

> I tu można by od razu zależności kompresować (np. "R: p", "R: p >= n",
> "R: p >= m" dla m>n daje się skrócić do "R: p >= m" - może poldek trochę
> rzadziej by się gubił w zależnościach - w przypadku dostępnych kilku
> źródeł to przestało być narzędzie działające nieinteraktywnie[1])

To się nie bardzo da. Zależności teraz są generowane per-file, nie per-pakiet,
R: p>=n jest zależnością pakietu, a "R: p" pliku - nie wiem czy można to
jakoś optymalizować... IMHO lepiej spróbować to w poldku zrobić.

Pozdrowienia,
        Jacek