tcl.spec

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 4 Sty 2004, 16:43:11 CET

On Saturday 03 of January 2004 11:03, Jacek Konieczny wrote:
(...)
> Powinna być w odpowiednim ifie - żeby była wykonywana tylko tam gdzie
> %{_libdir}!=%{_ulibdir}. Zaraz poprawię.

Uhm..
Podobna historia była z tk.spec ale nie o tym chciałem.
Teraz w tcl.spec w %%files wystepuje %{_ulibdir}/tcl%{major} oraz
%{_libdir}/tcl%{major}.
W przypadku, gdy sa to te same katalogi - dostajemy błędy "file listed twice".
W rpm-4.0.2 był to błąd krytyczny, ktory nie pozwalał na zbudowanie się
pakietu. Teraz to juz tylko "warning".
Moje pytanie jest takie: Czy dopuszczamy w specach takie rzeczy i nie zwracamy
na to uwagi, czy tez eliminujemy to (imo w wiekszości przypadkow ostrzeżenie
to jest efektem "nierzetelnego" wykonania sekcji %%files) ??

--
Adam Gorzkiewicz