amd64

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 4 Sty 2004, 16:48:06 CET

On Sun, Jan 04, 2004 at 04:40:27PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Odnoszę wrażenie, że w tym celu zdecydowanie lepiej by było trochę się wysilić
> i przygotować patche jak trzeba w celu późniejszego podesłania autorom.

Wiem że byłoby lepiej. Ale ja się na to nie piszę. Po prostu nie dam
rady pisać configure.in, Makefile* itp. zamiast twórców wadliwych
programów. Mam serwer do uruchomienia i mogę go uruchomić w miarę szybko
stosując doraźne poprawki. PLD może na tym skorzystać, mimo że nie
będzie to zrobione porządnie. Na pewno wolałbyś, żeby to wogóle nie było
zrobione?

Zrobienie patcha dla PHP który poprawia wszystkie /usr/lib na /usr/lib64
we wszystkich *.m4 zajęło mi 2h. Jakbym miał zrobić prawidłowe
wykrywanie bibliotek, które działało by we wszystkich systemach co teraz
działa plus tych na których nie działa z powodu głupody developerów PHP,
to musiałbym nad samym PHP spędzić kilka dni. Kiedy mielibyśmy to
sportowane? Jest wogóle jakakolwiek gwarancja, że developerzy PHP by ten
patch łyknęli?

Pozdrowienia,
        Jacek