br0 i NFS

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 4 Sty 2004, 22:39:12 CET

Zrobiłem ostatnio bridge na domowej maszynie, i zauważyłem, że po tej
zmianie nie są montowane zasoby NFS z komunikatem "can't get address for
....". Gdy system się już podniesie, po zalogowaniu na roota, mogę
bez problemów podmonotwać ów zasób.

Nie wiem, może teraz będę bajki opowiadał, ale na mój chłopski rozum to
wychodzi na to, że proces inicjalizacji tego bridge'a chwilę trwa, i
przydałby się jakiś sleep, lub rozwiązaniem byłoby przeniesienie
montowania udziałów NFS kawałek dalej...