abcde.spec + poprawki

Łukasz Nowak Lukasz w Nowak.eu.org
Nie, 4 Sty 2004, 23:27:40 CET

Witam,

Istnieje sobie taki miły programik shellowy (w sumie skrypt) `abcde'.
Nie został on zbudowany, a abcde.spec nie zawiera wielu zależności.
Osobiście używałem abcde do grabowania CD->MP3, w związku z czym to
najbardziej mnie interesowało.

Przesyłam diffa do abcde.spec i speca do nie znalezionego przeze mnie
programu id3v2 (id3v2.spec). Dodatkowo, zauważyłem, że cdparanoia nie
potrafi czytać CDA jeśli nie jest setuidowane. Niestety nie wiem jak to
obejść, abcde korzystające z cdparanoia działa u mnie po chmod u+s
/usr/bin/cdparanoia.

abcde.spec należało by jeszcze poprawić (aby Requires instalował
wszystkie potrzebne mu do działania programy, nawet alternatywy).
id3v2.spec jest prostym specem stworzonym przeze mnie z template.spec.
Nie bić, nie mam zasobów czasowych na nauke .speca, zrobiłem najlepiej
jak umiałem.

Pozdrawiam serdecznie,
Łukasz Nowak

--