abcde.spec + poprawki

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 5 Sty 2004, 01:23:02 CET

Dnia Monday 05 of January 2004 00:07, Łukasz 'Shufla' Nowak napisał:
> Witam,

> Hm, ależ to obcina możliwości abcde... Może ktoś stworzy to jako
> podpakiety? abcde-ogg, abcde-mp3, abcde-spx...? Albo wybór alternatyw
> podczas instalacji?
Ależ prościej sobie zainstalować cotamkomuporzeba, a nie powielać, kombinować,
rozdrabniać się, etc, a i tak enduserowi nigdy nie dogodzisz. Nie ten typ
myślenia.
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.