SPECS: glibc.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 5 Sty 2004, 11:26:41 CET

On Mon, Jan 05, 2004 at 11:19:36AM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Na prawdę nie można tego ldd i tzselect poprawić na sh?

Jak na razie nikomu się nie chciało.
W ldd są bashowe locale do przerobienia na gettext(1).
W tzselect nie widzę niczego bashowego tak od razu - może jakieś
pojedyncze konstrukcje.

> Czemu nie nadaje? Mam 2.3.3. I nawet chciałem się tutaj pytać, czy były
> jakieś poprawki związane z wydajnością, bo mój system stał się bardziej
> responsywny po tej aktualizacji.

elinks http://ep09.pld-linux.org/~buildsrc/queue.html
/glibc

Oraz buildlogs.
Na każdej architekturze co innego.
Bez tls jeszcze co innego; z wyjątkiem athlona, na którym objawy były
w obu przypadkach takie same - za to dziwne.