jajko 2.4 dla ac

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 7 Sty 2004, 09:03:11 CET

7 stycznia 2004 (07:37:42) robert j. wozny napisal:
> [...]

rjw> updates/2.4 dla platform wspieranych przeze mnie i rmf'a. (czyli ppc i 686)

Mam propozycję - jeżeli umieszczacie coś już oficjalnie na serwerach
PLD, to może zróbcie już wszystkie platformy, dla których tworzone
jest PLD. Albo może przynajmniej te na których się to wszystko buduje
bez problemów. Bo to co jest teraz przypomina mi samowolkę i prywatę -
"potrzebuję, to sobie zrobię i przy okazji wystawię na serwerze PLD".
A przecież wielu userów na pld-users-pl narzekało na brak załatanych
jajek 2.4.X dla i586, które jest popularną platformą dla niewielkich
serwerów i domowych routerów.

Podsumowując - IMHO albo dobudujcie pozostałe platformy, albo
wypieprzcie to z oficjalnego serwera PLD, bo tylko irytuje
użytkowników "słabszych" platform i wpływa niekorzystnie na wizerunek
dystrybucji (albo jakieś platfomy wspieracie, albo nie).

Wysiłek żaden, a chwała, kobiety i pieniądze, jeżeli to zrobicie -
gwarantowane.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (