jajko 2.4 dla ac

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Wto, 6 Sty 2004, 23:55:47 CET

Znudzilo mi sie czekanie na jajko plus smieci w ac, a nie mam
cierplikowsci na budowanie przy kazdej dziurze jajka a potem kopiowanie
go sobie po puszkach wiec... postawilem sobie na kilku puszkach male
builderki, srcbuilderka i ruszylem z budowaniem:
ftp://atos.wmid.amu.edu.pl/pub/pld/ac-24/athlon/
ftp://atos.wmid.amu.edu.pl/pub/pld/ac-24/i386/
itepe dla arch athlon, i386, i586, i686. Przetestowane jak na razie
tylko na athlonie i i686 i wydaje sie dzialac.
Sa indeksy do poldka, w tym samym miejscu dostepne buildlogi.
Dobudowalem kernel-nvidia, e100 i svgaliba... jak bedzie zainteresowanie
moge dobudowac jakies inne moduly (kernel-nforce mi sie nie chcialo
zbudowac - hgw why..., a nie mialem czasu patrzec na to)

acha - oczywiscie bez zadnej gwarancji dzialania, oficjalnosci, uzywasz
na wlasna odpowiedzialnosc i wogole.

linijka do poldek.conf:
source = atos,noauto ftp://atos.wmid.amu.edu.pl/pub/pld/ac-24/athlon/

i potem poldek -n atos

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.