pro-police...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Śro, 7 Sty 2004, 00:41:24 CET

On Wednesday 07 of January 2004 00:40, Marcin Krzyzanowski wrote:

> czytalem dyskusje na temat tego czegos, to chyba bedzie more idiot code
> inside distro.

a jakies detale nt. more idiot?
czyzby komandosi z openbsd byli idiotami?
bo jak dla mnie sprawdzanie nadpisywania stosu
przez sam kompilator jest calkiem mile.
(pod warunkiem ze nie uzywamy -O3, bo wtedy automat gcc
 moze wyciac protektora)

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.