Czyja wlasnoscia jest PLD (bylo: jajko 2.4 dla ac)

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Śro, 7 Sty 2004, 10:16:04 CET

7 stycznia 2004 (09:38:07) Szymon 'trasher' K napisal:

Mam pytanie - Czyją własnością jest PLD?
A) Czy tego, kto opatentuje nazwę?
B) Czy tego, kto opłaca domenę (firma kernel)?
C) Żadna z powyższych.

Pana, którzy twierdzi, że A znamy.
A oto Pan, który twierdzi, że B:

robert j. wozny (9:51)
  chcesz fakture za konto ftp za 3 lata ?
robert j. wozny (9:52)
  za obsluge pld-linux.org ?
trasher (9:52)
  marzę o tym, a co chcesz mi udowodnić?
robert j. wozny (9:55)
  patrz list na devil-pl
trasher (9:55)
  i co mam tam zobaczyć
trasher (9:55)
  ?
robert j. wozny (9:55)
  to, iz pld wykorzystuje czesc prywatnego serwera to inna sprawa.
robert j. wozny (9:55)
  8=]
trasher (9:55)
  że nie masz racji i tylko musisz mieć ostatnie zdanie
robert j. wozny (9:56)
  to ze nie ma tam alphy, sparca, i innych gowien oznacza tylko tyle ze firma kernel nie potrzebuje ich,.
trasher (9:56)
  ale jest na tym ftpie pewne poddrzewko katalogów, które można uznać za oficjalne drzewko dystrybycji
robert j. wozny (9:56)
  a jezeli ktos chce tam wrzucci to wolna jego sprawa.
trasher (9:57)
  bzdury pleciesz EOT

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (