2.6 bylo: [Re: jajko 2.4 dla ac]

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 7 Sty 2004, 11:20:38 CET

On Wed, Jan 07, 2004 at 12:15:39PM +0100, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Wed, 7 Jan 2004, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
> >
> 2.6 na i686 jest dziala
> na Athlonie tez,
> nie ma  buildera i{3,5}86 zeby sprawdzic.

Jak to nie ma _buildera_?
x86.ac.pld-linux.org jest do tego.
(tylko nie wiem, co ostatnio się z tą maszyną dzieje - gubi zgłoszenia,
czy nie odsyła informacji zwrotnych? w queue.html biało)

> na PPC zapewne bedzie troche problemow z symbolami, ale powinno
> dzialac.
> zupelnie niewiem co z AXP i SPARC orac AMD64.

buildery są (tylko kiepsko ze sparcem, pewnie by się zatkał na
kilkanaście h), gorzej z testowaniem działania.