gcalctool popstute ?

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Śro, 7 Sty 2004, 12:48:14 CET

On Wed, Jan 07, 2004 at 12:05:59PM +0100, Daniel Mróz wrote:
> Potwierdzam. Myslalem, ze autorzy sa dowcipni i ze musiala byc wtedy
> rocznica wydania Pentium, gdyz wczesniej dzialalo dobrze. Ktoras z
> ostatnich aktualizacji musiala napsuc.

znalazlem odpowieni numer w bugzilli, autor miota sie z rozwiazaniem,
dzis wypuscil nowsza wersje ktora nie poprawia bledu w calosci, nie
poprawia go dla naszych locales, podobno kolejna wersja ma to poprawiac,
pacz ktory chce w tej kolejnej wersji zrobic jest tak maly ze go
przetestuje jak wroce do domu, ale wczoraj powodowal mi wywalenie sie
gcalctool wersji .31, bede sie musial temu przyjrzec.

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl