Buildery z nagłówkami 2.4 dla Ra. Było Re: 2.6 (...)

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Śro, 7 Sty 2004, 21:48:10 CET

On Wed, Jan 07, 2004 at 04:20:24PM +0100, Mateusz Korniak wrote:

> Tak.
> Najlepiej w builderach które podjął się [1] zrobić Andrzej Dopierała.
>
> [1]. Dobrze zrozumiałem ? Dalej aktualne ?
postaram sie zrobic. jak na razie dziala i386/i586, i686 sciaga mi sie
wlasnie... Jak bedzie dzialac przebuduje tam kernelowy komplet z LINUX_2_4.
Jak wszystko bedzie gotowe.. nie wiem, mirrorowac na ep? czy u mnie
wystarczy?
Acha - i oczywiscie nie gwarantuje ze to bedzie dzialac, nie podejmuje
sie hotfixow... itepe... Nie moge tam tez nikomu dac dostepu jak to ktos
wspomnial - stoi to na jednym z serwerow uczelnianych ktorego czasami
nie wolno mi w zaden sposob obciazac...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.