[HEAD] kernel.spec - brakujące(?) provides do gradm.spec.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 8 Sty 2004, 09:40:38 CET

On Thu, Jan 08, 2004 at 08:27:46AM +0100, Tomasz Wittner wrote:
> kernel.spec z HEAD (2.4.24) nie dostarcza Provides kernel-headers(grsecurity)
> wymaganego przez gradm.spec . Ponieważ nie wiem do końca co jest co i jak to
> powinno to wyglądać (ale chyba, nie tak, jak jest teraz), to załączam diffy.

Raczej gradm jest do przerobienia tak, żeby budował się na
glibc-kernel-headers nie odwołując się do %{_kernelsrcdir}.
Może być konieczne dodanie jakiegoś pliku nagłówkowego dodawanego lub
modyfikowanego przez łatę grsecurity.