2.6 bylo: [Re: jajko 2.4 dla ac]

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Czw, 8 Sty 2004, 10:36:13 CET

On Thu, Jan 08, 2004 at 08:57:42AM +0100, Tomasz Witek wrote:

> Z 2.4.20 jest najmniej pracy. Do 2.4.24 trzeba dobudowac geninitrd,
> busyboxa, seda chyba nowego tez mial w zalerznosciach, ale nie pamietam
> czy to sie zmienilo, bo nie sledzilem tego i jeszcze troche.
> W sumie nie ma tego tak duzo. Tylko potrzeba na to czasu zeby
> zrobic buildery itd....
2.4.20-12 jest juz u mnie na ftp dla i{3,5,6}86. Wlasnie dobudowuja sie
kernel-*.
Jakby czegos brakowalo prosze o informacje.
a - dalem "news" o "packu" na strone, ale chyba sie nie pojawil.. cos
pisalo ze bedzie czekac na zatwierdzenie(?)
dac tez o "packu" dla ra?

z innych rzeczy - na czesci modulow alsa dla 2.4.24 sa unresolved
symbols. Moja karta akurat dziala, ale...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.