pro-police...

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 8 Sty 2004, 10:47:48 CET

Dnia czw 08. stycznia 2004 09:28, Witold Krecicki napisał:

> 1. nie uruchomi KDE bo nie ma zapisywalnego home
Czy uzytkownik nobody powinien moc odpalic chocby 'kwrite'?
IMHO nie. I bynajmniej nie przeszkadza mu w tym brak HOME (sprawdz
sobie). Ja przed chwila sprawdzilem i pomimo wielu bledow z
'permision denied' udalo mu sie to zrobic. Sytuacje 'poprawia':
export HOME=/tmp
Bardzo ladnie i sprawnie 'nobody' zapisal sobie tam ustawienia.

> 2. od tego jest SELinux
od czego?

pozdrawiam,
pascalek