Syn marnotrawny

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Czw, 8 Sty 2004, 11:52:43 CET

On Thursday 08 of January 2004 11:03, Michał Margula wrote:
> Witam! :-)
>
> 	Syn marnotrawny (czyli ja), za sprawą wersji 2.0, powrócił na łono PLD.
> Wczoraj spróbowałem zupgradować 1.0 do 2.0. Nie udało się. Najpierw
> rozjechała mi się baza RPMa, później cała reszta.

taki maly przepis na przyszlosc:

1). rpm -ihv (a nie -Uhv) glibc*2.3.x
2). rpm -ihv (a nie -Uhv) db-4.2.x
3). rpm -Uhv rpm*, potem przebudowac baze.
4). rpm -Uhv db-4.2.x --force (wyczysci pozostalosci starego db)

zaopatrzony w dwa glibce i dzialajacego rpma mozesz spokojnie
transformowac ra => ac. oczywiscie na koniec posprzataj starego glibca.

jak ktos zna lepszy sposob (na unikniecie reinstalacji),
albo zastrzezenia do powyzszego, to chetnie wyslucham.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.