glibc dla builderów poszukiwane....

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 8 Sty 2004, 23:12:48 CET

On Wed, Jan 07, 2004 at 12:40:49PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> To że możesz używać TLSa w aplikacjach.

Coś używa? Miałoby duuże problemy z przenośnością... nawet w ramach
podarchitektur.

> Też nie rozumiem, tls arch były zapożyczone z speca fedory.

Chyba można rozszerzyć tls na i[345]86, nptl na i[45]86.

Nie wiem czy warto domyślnie włączać tls - czy różne problemy dot.
nowego glibc tu zgłaszane się już rozwiązały?

PS. jest problem na styku glibc+coreutils
glibc definiuje _POSIX2_VERSION 200112, podczas gdy w procesie budowania
używa składni poleceń niezgodnej z tą wersją.
Przy budowaniu przy użyciu coreutils przebudowanych na tym glibcu trzeba
co najmniej zdefiniować zmienną środowiskową _POSIX2_VERSION=199209.
Inaczej może się nie zbudować, albo zbudować zepsute (tak jak ktoś
zgłaszał na libc-alpha).