java-sun.spec

Łukasz 'Shufla' Nowak Lukasz w Nowak.eu.org
Pią, 9 Sty 2004, 00:46:29 CET

Witam,

W liście z pią, 09-01-2004, godz. 00:31, Maciej Górnicki pisze:
> Mam wielka prosbe. Czy moglby ktos w wolnej chwili zajrzec do
> java-sun.spec? Ciagle dostaje ze brak pliku w distfiles.....
> Bardzo prosze bo nie moge sobie odpalic azmodeusza :)

Musisz sam ściągnąć ten plik, tego wymaga licencja Suna. Widocznie PLD
nie wyasygnowalo prosby o umozliwienie dystrybuowania Javy Suna w
dystrybucji.

Pozdrawiam,
Łukasz Nowak

PS. Nawet Gentoo nie ściąga go z automatu.
PPS. Z Java-blackdawn nie działa?

--
Łukasz Nowak
Lukasz w Nowak.eu.org