python-wxPython-2.4.2.4

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pią, 9 Sty 2004, 21:59:05 CET

Czy mogę prosić o potwierdzenie/zaprzeczenie poniższego zachowania w
przypadku tego pakietu:
#v+
troll w tintia:~/programs/python$ python
Python 2.3.3 (#1, Dec 24 2003, 13:52:57)
[GCC 3.3.2 (PLD Linux)] on linux2
Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.
>>> from wxPython.gizmos import wxTreeListCtrl
Traceback (most recent call last):
  File "<stdin>", line 1, in ?
  File "/usr/lib/python2.3/site-packages/wxPython/gizmos.py", line 2, in ?
ImportError: /usr/lib/python2.3/site-packages/wxPython/gizmosc.so: undefined
symbol: _ZNK14wxTreeListCtrl13GetEventTableEv
#v-

Podobnie było chyba na pythonie 2.3.2, ale pewnym być nie mogę, bo wtedy nie
zwróciłem na to uwagi. Próbowałem paczek na ftp, potem dla pewności sam
zbudowałem wxWindows i python-wxPython - efekt jest taki sam. Dodam
również, że reszta (przynajmniej tych, które ja używam) bibliotek wxPythona
jest jak najbardziej w porządku.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery