Syn marnotrawny

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Nie, 11 Sty 2004, 00:31:11 CET

Hi,
Michał Margula(Thursday 08 of January 2004 11:03):
> Pozostałe błędy wymienie już w punktach:
> 1) nie działa sprawdzanie pisowni aspellem w kmailu
SOA#1. (wlasnie mi aspell-pl zaznaczyl ze soa jest bledne)

> 2) KDE ma niepełne tłumaczenia (ale to chyba wina KDE? np przy
> wylogowywaniu jest EndSession)
Tak, bo tlumaczenia kde sa brane ze starego snapa, w kde 3.2 beda tlumaczenia
pelniejsze chociaz nie weirze w 100%.

> 3) kmail jest po polsku, ale jeśli odpalę go z wnętrza kcontact, to już
> jest po angielsku
U mnie to samo, podejrzewam ze to sa jakies bledy w bindtextdomain albo jej
braku, spytam o to pozniej.

> 4) uruchom ponownie i zamknij system nie działa ani z menu w kde, ani z
> kdma
Zle ustawione pam?
--
Piotr Szymanski