apache-mod_ssl-2.0.48-0.1.4 - dziwne pliki w dokumentacji

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 11 Sty 2004, 15:37:32 CET

On Sun, Jan 11, 2004 at 03:36:05PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Tzn?

Tego to już nie wiem. Trzebaby jakąś dokumentację poczytać. Nie uważam
po prostu żeby miało sens wywalanie czegoś tylko dlatego, że się nie
rozumie po co to jest.

Pozdrowienia,
        Jacek