apache-mod_ssl-2.0.48-0.1.4 - dziwne pliki w dokumentacji

Nie, 11 Sty 2004, 15:49:20 CET

On Sunday 11 of January 2004 15:39, Michal Kochanowicz wrote:

> A rozumiesz po co to jest? Bo ja nie. I nie mam pojęcia co z tym zrobić.
> I jak nie znajdzie się ktoś kto ma pojęcie, to sensownym będzie to
> usunąć.
Pewnie multiviews jak włączysz to będzie się pytało o język etc przy
wchodzeniu na stronę.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux