undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Nie, 11 Sty 2004, 20:44:57 CET

On Sun, Jan 11, 2004 at 07:56:09PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Mam przez to rozumieć, że ten obecny jest "szybki" mimo tego, że ma dwa razy
> mniej ramu?
ultra 10 ktora aktualnie robi za builder ma zegar 300MHz. ultra 1 ma cos
kolo 150MHz. No, ale 2 razy wiecej ram...
Wybor nalezy do Ciebie ;)

Chociaz to chyba juz nie ma wiekszego znaczenia, bo ktos sie
zadeklarowal z 2 razy szybsza maszynka ze moze przejac buildery ;)

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.