RPM - nie dam rady :(

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 12 Sty 2004, 09:39:19 CET

Zobowiązałem sie do skończenia tego co zacząłem w RPMie. Niestety
okazało się, że w pracy czekało dzisiaj na mnie kupę roboty. Więc
niestety nie dam rady w tym RPMie dłubać... Może kto inny by się temu
przyjżał, bo zrobić to trzeba.

Do zrobienia jest przede wszystkim obsługa makr _noautoreq
i _noautoprov. Będzie trzeba od razu poprawić perl.spec, żeby działał
z nowym RPMem.  Można się też zastanowić nad zmianą implementacji
pozostałych makr _noauto*, żeby korzystały z regexpów (proponuję
"extended", bo standardowe re są IMHO zbyt prymitywne, a perlowe
wymagałyby dodatkowej biblioteki).

Pozdrowienia,
	Jacek