Acroread

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pon, 12 Sty 2004, 15:29:02 CET

> Czy istnieje możliwość przeniesienia programu Acroread z grupy
> Aplikacje/Grafika do Aplikacje/Biuro (menu w gnome/kde)?
>
> Uzasadnienie: Jest to aplikacja do przeglądanie dokumentów biurowych
> typu PDF, a nie np. image viewer.

Wg. specyfikacji freedesktop:

Viewer: Tool to view e.g. a graphic or pdf file: Graphics or Office

To ostatnie jako nadkategoria. Więcej szczegółów brak.

Ja bym poszedł przez analogię do kategorii OCR: ten podchodzi pod
Graphics, a zasadniczo działa na dokumentach tego samego rodzaju (tekst
formatowany).

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |