[Ac] hinting w praktyce gnome

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pon, 12 Sty 2004, 22:20:15 CET

W liście z pon, 12-01-2004, godz. 22:12, Cezar Cichocki pisze:

>  Hmmm, czy wysłanie z innej maszyny poprawia działanie listservera? Bo
>  juz widziałem akrobacje związane z "pobudzaniem" MS-Exchange do pracy
>  poprzez wysyłanie e-maili na konto administrator w ... ale to można było
>  zrobić z Outlooka z tej samej maszyny.
>  Wniosek stąd niewątpliwie jest taki że Linux jest gorszy niż Windows bo
>  wymaga drugiej maszyny ;-)))

oba wyslane z Linuxa, jednak jeden to PLD czyli nie mam pewnosci ze mi
cos dziala po upgrade a poniewaz mail sie nie pojawial wiec zalogowalem
sie na zdalna konsole i wyslalem ze zrodla. Wniosek wyciagnij sam na
podstawie podobnej analogii :))