plik.pid

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Wto, 13 Sty 2004, 14:30:29 CET

13 stycznia 2004 (13:27:18) Stacho Pal napisal:
SP> W przypadku squida, to ostatni upgrade przynisół pid do /var/log/squid.
SP> Co powoduje problemy o jakich pisałem.

Również przyłączę się do prośby o rozwiązanie problemu. Miałem
sytuację, że po padzie systemu sieć była pozbawiona dostępu do www, bo
było transparent proxy, a squid się nie podniósł.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (