nowy mirror

maHo lukasz w mach.com.pl
Wto, 13 Sty 2004, 22:45:54 CET

Andrzej Krzysztofowicz:

>robert j. wozny wrote:
>

> [ciach]
>
>Zasoby sa. Brakuje czasu na skonfigurowanie i ustalenie zasad mirrorowania.
>
>Byc moze zostanie juz na dniach uruchomiony alternatywny adres
>ftp.pld-linux.org (na zasadzie round-robin) kierujacy do mirrora.

hmm, wydaje mi się że jestem użytkownikiem tpnetu (SDI) a ode mnie
ftp.tpnet.pl jest jednym z najwolniejszych serwerów ftp jakie znam.
zalogowanie się i dir zajmuje nieraz kilka minut (jeżeli wcześniej nie
zerwie połączenia).
Więc nie wiem czy round-robin będzie taki fajny. mi na pewno nieco
pokomplikuje.

pozdrav

maHo