qmailqdmin.spec

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 13 Sty 2004, 23:31:31 CET

> przesylam moja propzycje zmian do qmailadmin
> zmiany jakie nanioslem
> - upgrade do wersji 1.0.6
> - poprawnienie %build, %install, %files

Dodane, oprócz:
- zmian ścieżek w %configure (cgibindir to nie miało być z %{_htmldir}?
htmldir stało się ścieżką bezwzględną?)
- grzebania przy wersjach

Co do tego drugiego, to z głowy nie wiem jak poprawić. Na pewno jest
jakieś 200 sposobów, żeby to załatwić (+-5), bardziej lub mniej
eleganckich. Trzeba pogrzebać i pokombinować.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |