nowy mirror

Śro, 14 Sty 2004, 09:28:29 CET

Marcin Bohosiewicz wrote:

> Andrzej, a nie lepiej zamiast round-robin, uzyc tzw. viewsow?
> Tzn. podefiniowac na podstawie adresu zrodlowego co ma zwracac
> zapytanie o ftp.pld-linux.org ?

Nie jestem przekonany. Chcialbym, zeby w przypadku nieosiagalnosci jednego z
nich dalo sie cos zrobic.

> I jeszzce jedno - przydaloby sie w poldku cos zrobic,
> zeby przy instalacji zestawu pakietow sciagal wszystko
> jedna sesja.

> I druga rzecz, co z synchronizacja?
> Jaki przyjmujesz maksymalny czas kiedy zawartosc poszczegolych serwerow
> moze sie od siebie roznic?
> Jak rozumiem chcesz uzyc rsynca a nie raid1 over nbd czy drbd?

Jescze o tym mysle.
Moze trozne mechanizmy w poszczegolnych galazkach drzewka ?
Np. iso moznaby synchronizowac inaczej...

Myslalem nawet, zeby automatyka builderow/oskryptowienie ftp zawiadamialy,
ze cos sie zmienia (oczywiscie na wypadek recznych zmian mozna by rsyncowac
calosc, ale rzadziej).

  phone (48)(58) 347 14 61