Wersje Qt na builderach.

Śro, 14 Sty 2004, 21:13:05 CET

Piotr Szymanski wrote:
> Czy ktos wie jakie sa wersje qt na poszczegolnych buidlerach nesta i ac?
> BTW. ankry dostales tego maial dot. sec. advisory dla kde w ra, bo cos nie
> widze poprawki?

Ostatnio mam tak malo czasu, ze KDE w RA lezy odlogiem. Nawet nie mam kiedy
sprawdzic dlaczego niektore rzeczy sie nie kompiluja (pewnie cos popsulem).

A w kilku max. polgodzinnych podejsciach dziennie w losowych momentach doby,
czesto kazde z innego komputra KDE sie zrobic nie da.

  phone (48)(58) 347 14 61