nowy mirror

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 14 Sty 2004, 22:04:55 CET

On Wednesday 14 of January 2004 21:58, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> W takiej sytuacji powinien zawiadomic mirrory gen.database.
> Moze tez sam move-from-ready. Mirror po gen.database powinien poczekac az
> pojawia sie indeksy nowsze niz chwila powiadomienia i wtedy rsyncnac.

Iitam. Jeśli po gen.database odpali się powiadamianie mirrorów to wystarczy.

> Koszt zblizony do kosztu wykonania tam "ls -l"

Mówiłeś, że to trwa 10 minut to raz, a dwa ciekawym ile ep09 zjada przy
okazji.

> ftp IN A IP1
> ftp IN A IP2
>
> Jak sie wget z jednym nie polaczy, to moze za ktoryms razem dostanie drugi
> IP od resolvera (round-robin) i pojdzie.
>
> Pakietow nie wrzuci (skolejkuje ?). Ale zbuduje.

Zbudować zawsze zbuduje z tego względu, że obecnie doinstalowywanie pakietów
jest baaaaaardzo rzadkie, a pewnie docelowo w ogóle nie będzie zachodziło to
raz, a dwa nawet jeśli, to na builderach jest lokalna kopia zbudowanych
pakietów trzymana obecnie chyba przez 10 dni. Także to jest zbędne.