glibc z min_kernel

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 16 Sty 2004, 09:26:07 CET

On Fri, Jan 16, 2004 at 01:30:27AM +0100, undefine w aramin.net wrote:
> na maszynce jest jajko 2.2
> czy to oznacza ze mozna zapomniec o budowaniu dla ac pakietów w
> chrootach  na maszynkach gdzie jest jeszcze 2.2?
> można to jakoś ominąć?

Może z User Mode Linux? Teraz zdaje się że robi się go bardzo łatwo:
instalujesz kernel-source, a tam:

make menuconfig ARCH=um
make ARCH=um

Na razie się tylko temu przyglądałem (żeby nie musieć dawać roota
na naszym serwerze ludziom spoza firmy na potrzeby buildera PLD),
jeszcze nie sprawdzałem, więc nie gwarantuję że nie wyjdą jakieś poważne
problemy.

Pozdrowienia,
	Jacek