SPECS: XFree86-driver-firegl.spec (HEAD)

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 16 Sty 2004, 11:01:48 CET

On Fri, 16 Jan 2004, Jakub Bogusz wrote:

> To trzeba opracować inny sposób, w ostateczności napisać własne
> Makefile. Kopiowanie 200MB żeby skompilować parę kB to ciężki kretynizm.
>
> Moduł do svgaliba dla 2.6 zadowala się samymi kernel-headers.

Przyjemnego pisania ... :))
Probowalem
szkoda czasu, prosciej miec juz te kernel-sources niz sie meczyc z pisaniem
Makefile'a ...

					Sas.
P.S.
Arekm mial ponoc inna metode - musze ja jeszcze wyprobowac ...
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}