kopete przecieka

Piotr Szymanski djurban w it-zone.org
Pią, 16 Sty 2004, 12:04:04 CET

Hi,
Rafał Cygnarowski(Friday 16 of January 2004 10:24):
> Kopete ma jakis blad i wyciaka mu pamiec. Nie wiem jeszcze czy jest to
> zalezne od uzywanego protokolu (ja uzywam gg, icq, msn i jabber-a).
> Jakby ktos mial blizsze spostrzezenia lub znal problem to prosze o
> kontakt.
Problem polega na tym, ze kopete po dzialaniu przez pare h zaczyna sprawiac ze
kswapd zajmuje 100% procka izaczyna mi zajmowac swapa do kocna prawie.
Rozmawialemz  ludzmi z kde i ten problem dotyczy rownie ksirca, sa dwie
mozliwosc:
- te same bledy w kopete i ksirc (dosc mozliwe, bo czesto w kde sie wymienia
kodem)
- bledy w qt i wspolracy qt-x11
Narazie nie umieja zdiagnozowac problemu, jedyne wyjscie jakie mi dali to
zrobienie ograniczen za pomoca ulimits, ale ja sie w to nie bawie.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org