[security] Poważny błąd w nscd? !!!

Sob, 17 Sty 2004, 16:19:39 CET

Dnia sob 17. stycznia 2004 16:06, Jacek Konieczny napisał:
> Nikt się tym nie przejął?
Sprawdzałem wczoraj (resolver używający getaddrinfo + telnet) u siebie na Ra -
mam to samo. Sprawdzałem też na jakimś slackware z glibc 2.2.3 - tam tego
problemu nie było. Niestety nie miałem możliwości sprawdzenia na systemie z
glibc 2.2.5 innym niż PLD.

> Dzisiaj zbadałem trochę dokładniej i widzę, że Ac to nie dotyczy,
To samo wyszło u mnie.

> Właśnie wysyłam bug-report do
> maintainerów glibc.
Zapewne zignorują jako, że jest już poprawiony.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux