Cron <builder@x8664> ulimit -p 500 ; $HOME/pld-builder.new/bin/load-balancer.sh

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 17 Sty 2004, 18:34:45 CET

Dnia Saturday 17 of January 2004 18:06, Mariusz Mazur napisał:

> E-e. Ten error ma *zniknąć* z domyślnej instalacji (choćby przez
> wykomentowanie printfa w źródłach).
To ja ci powiem tylko tyle ze jezeli ktos zainstaluje i sie okaze ze mu RPM
niepolabelowal plikow a bedzie chcial wlaczyc SELinux to bedzie musial
each-and-every pakiet przeinstalowac. Mile, co nie? Dlatego chyba lepiej zeby
ten blad sie pojawial.
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871