sparc - wspierana arch

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Sob, 17 Sty 2004, 19:05:34 CET

On Sat, Jan 17, 2004 at 05:37:27PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> /me zgaduje, że tego z którym jest mniej roboty :)
roboty jest raczej tyle samo - kwestia optymalizacji.
tak jak i386 i i586 ;)
Jak dla mnie mozna by albo wszedzie optymalizowac pod v8, albo tez
wyrzucic v8 z openssl-a(baaardzo niefajne). Wazne zeby jednolicie...
Ale wolalbym tutaj zasiegnac opini kogos madrzejszego ;)

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.